اتخاب سنتر

وبلاگ سایت انتخاب سنتر

اتخاب سنتر

وبلاگ سایت انتخاب سنتر

تفاوت تکنو گاز و تاکنو گاز

عزیزان خواهشمندیم به این نکته دقت کنید.تکنو گاز برند ایتالیایی با قدمت 65 ساله برای کشور ایتالیا میباشد.سایت انتخاب سنتر نمایندگی محصولات تکنو گاز ایتالیا در ایران می باشد.

تاکنو گاز یک برند کاملا ایرانی و کاملا تولید داخلی می باشد، که از نام و قدمت شرکت ایتالیایی استفاده کرده و برندی به نام تاکنو گاز را تولید نموده است.خیلی از دوستان این دو برند را با هم در نظر گرفته و به اشتباه با هم مقایسه میکنند، در صورتی که از لحاظ کیفیت و مدل ها و قیمت کاملا متفاوت هستند.

این توضیح را دادیم برای آن دسته از عزیزانی که به این نکته دقت نمیکنند و جواب سوال خیلی از مشتریان را در مورد برند اصلی تکنو گاز داده باشیم.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ، قیمت ، اطلاعات محصولات و لوازم خانگی دوو ، تکنو گاز ، اسنوا به سایت اتخاب سنتر مراجعه نمایید.

همچنین می توانید برای مشاهده مجصولات شامل جشنواره دوو را در لینک زیر بیابید


http://www.entekhabcenter.com/%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D9%88

فروش اقساطی اسنوا

انتخاب سنتر به عنوان نماینده رسمی اسنوا افتخار عرضه تمام محصولات اسنوا با گارانتی انتخاب سرویس را خدمت شما مشتریان عزیز دارد .

جهت اطلاع از قیمت ساید بای ساید اسنوا ، قیمت لباسشویی اسنوا ، قیمت ال ای دی اسنوا و دیگر محصولات و شرایط فروش اقساطی به سایت ما مراجعه کنید.


اجاق گاز تکنو گاز

انتخاب سنتر به عنوان نماینده رسمی تکنو گاز افتخار عرضه تمام محصولات تکنو گاز با گارانتی انتخاب سرویس را خدمت شما مشتریان عزیز دارد .

جهت اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش اقساطی به سایت ما مراجعه کنید.

تکنو گاز ایتالیتا

قیمت ال ای دی دوو

برای مشاهده قیمت ال ای دی دوو ، قیمت تلویزیون دوو ، قیمت ساید بای ساید دوو ، قیمت ماکروویو دوو ،قیمت لباس شویی دوو در جشنواره دوو به سایت انتخاب سنتر مراجعه نمایید.

انتخاب سنتر یک انتخاب مطمئن برای خرید اینترنتی شما مشتریان گرامی می باشد. اخذ نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گواه بر این ادعا است.